Monday, May 12, 2008

ARGH.

actually the first thing i want to write was F**K but it's not something nice to write so it wrote ARGH instead. i've been freakingly busy and pissed. i messed up both of my biology and math test. IT WAS JUST FREAKING HARD. i think i do a lil' better at my chemistry test, but i'm so not sure. also my karya ilmiah is SUCKS ( tugas akhir kelas 2 dr sma ) thank GOD today to wednesday libur. i need to rest my head a lil bit.

belom lagi acara cari duit buat mixer kitchen aidku sayang!
keputusan akhirnya Ardna patungan dengan tabungan Ardna sendiri di bank, hahaha bagi dua. soalnya udah mepet uus takutnya gue malah sibuk nyari duit bukannya belajar.

tangan gue udah keriting rasanya buat gelang. ( yes i made gelang yg gue jual myself, it's a handmade friendship bracelet and my friends who order got a chance to choose the colours the want themself) * i'm practicing my english, maaf kalo ngaco BLAME THE TEACHER.* kikikiikii.for the last week, maybe gue udah buat kira2 25 gelang kali yah, 1 hari 5 gelang gue buat. gelangnya looks like this ( yg garis2) :




lucu kaaan? ada yg mau order *yeah promosi* ?? ada motif lain juga loh, gak cuma garis2 ada yg bentuknya V dan spiral. :D

i baked cupcakes sm beloved partner PM. terakhir, kita jual vanilla cupcake with ganache dengan fondant diatasnya. lucuuu. pertama kalinya gue 'mainan' sm fondant. girang bgt hehehe.


1 comment:

Anonymous said...

andra andra
gw mau dong pesen 1 gelangnya..
bisa bikin yg panjangan ga?
buat hippie head band
hihi